czwartek, 27 grudnia 2012

Czas się przywitać.

Witam! 
Jestem Mia.  Mieszkam w lesistej Polsce, w Krainie Jezior zwanej potocznie Mazurami.
Mimo mojego młodego wieku nie raz miałam styczność z blogowaniem. 
Jestem "starym" blogowiczem, najczęściej pisałam na serwisie bloog. 

Ten blog zamierzam poświęcić swojej nowej pasji.  Lalkowaniu - tak jest to nazywane przez wtajemniczone blogowiczki, bądź blogowiczów.  Swoje zainteresowanie wyniosłam z leniwego przeglądania kolorowych blogów.  Pewnego dnia natknęłam się na blog bodajże Rudej Myszy. 
Nie pamiętam kiedy to było.  Tam pierwszy raz ujrzałam lalki od Groove.  Mowa tu oczywiście o dyniogłówkach.  Dal i Pullip urzekły mnie!  Zaczęłam pogłębiać swoją wiedzę, szperałam, aż znalazłam więcej blogów o tej samej tematyce.  Po pewnym czasie już wiedziałam o tych lalkach wystarczająco dużo, by taką posiadać.  Przeglądając oferty sprzedaży lalek żaden model nie przypadł mi szczególnie do gustu.  Do czasu, kiedy moim oczom ukazała się Pullip Kiyomi.  To była miłość od pierwszego wejrzenia.  Razem z moją przyjaciółką, Kasią zaczęłyśmy zbierać wspólnie na nasze lale.  Jestem już blisko potrzebnej kwoty, więc już niedługo zamawiamy Pullip. 
Pragnę dodać,że jestem posiadaczką 5-ciu lalek Monster High i traktuję je jako obiekt który cieszy moje oko.  Robię im pokoje, zdjęcia, stylizuje.  Chcę się nauczyć szyć, więc brnę dzielnie do swojego celu.

Mam miłą nadzieje,że z chęcią będziecie odwiedzać mojego bloga :)
Dopiero zaczynam pracę na blogspocie więc mogą być drobne niedociągnięcia.

Dziękuje za przeczytanie, tym którzy przeczytali,
Mia.

1 komentarz:

  1. powodzenia w dozbieraniu reszty kwoty. Kiyomi to piękny model :3

    OdpowiedzUsuń